ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В АСПЕКТІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ.

  • Наталія Ідрісова

Анотація

У статті виділено комплекс негативних педагогічних умов, з якими стикається сучасний український учитель і без розв’язання яких якісний перехід до компетентнісного діяльного особистісно-орієнтованого навчання неможливий. Виявлено психолого-педагогічні проблеми сучасної української освіти, що ускладнюють перехід до європейських стандартів навчання. Визначено можливості й значення педагогічних дій, необхідних для створення умов, що сприяють підвищенню якості навчання й виховання молодого покоління, а також окреслено напрямки державного реформування чинної системи шкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-11-20
Номер
Розділ
Статьи