СТАТИСТИЧНА ОБРОБКА ПОКАЗНИКІВ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО КРИТЕРІЇВ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ
Анотація
У статті розглянуто показники рефлексивного та професійного критеріїв готовності майбутніх бакалаврів з фізичного виховання до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями.
Для об’єктивного проведення експерименту й дослідження рефлексивного та професійного критеріїв готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями було розроблено по дві анкети.
Під час виконання завдань дослідження, зокрема реалізації практичного складника системи професійної підготовки фахівців з фізичного виховання до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями було застосовано математичну статистику. Для перевірки достовірності покращення результатів контрольних тестів значення F розрахункового порівнювались з критичними з таблиці теоретичного розподілення Фішера для a=0,05.
Проведені дослідження дають підставу твердити, що впровадження в навчальний процес експериментальної «Програми підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями» суттєво впливає на рівень підготовки майбутніх бакалаврів з фізичного виховання до професійної діяльності.