Духовно-ціннісне вдосконалення студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури
Анотація
У статті викладено методи формування духовно-моральних цінностей студентів засобами художньої літератури на прикладах творчості письменників різних епох. Історизм художнього мислення виявляється в тому, наскільки правильно митець розуміє суть зображених ним соціально-історичних подій і відтворює закономірності суспільного розвитку. Історизм концентрував увагу авторів на окремих націях, особливостях національної історії, національного побуту, минулого Батьківщини. Формування духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей на практичних заняттях зі світової літератури буде ефективним завдяки методам дискусії, переконання, схвалення і засудження, позитивного прикладу та формування свідомості, серед яких розповідь, пояснення, роз'яснення, лекція, етична бесіда, умовляння, навіювання, інструктаж, диспут, доповідь та приклад.