Педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів.
Анотація
У статті порушено проблему професійного становлення майбутніх педагогів у процесі професійного навчання. Розкрито сутність поняття «професійна ідентичність». За результатами теоретичного аналізу визначено, що професійна ідентичність є динамічною системою, що формується під час здобуття професійної освіти та активного розвитку професійної компетентності. У професійному становленні педагога професійній ідентичності належить центральне місце, що є результатом усвідомлення своєї тотожності з професійною діяльністю та спільнотою, впевненості у своїй ефективності, відчуття себе як професіонала. Професійна ідентифікація педагога– невіддільний складник професійної свідомості особистості.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12
Розділ
Статьи