Технологія роботи з батьками молодших школярів із дисграфією в контексті корекційно-педагогічного процесу

  • Лариса Журавльова

Анотація

У статті  представлено  технологію роботи  з батьками  молодших школярів  із дисграфією  в контексті комплексної  роботи.  Підкреслено, що  однією  з магістральних  ліній розвитку  освіти  в ХХІ столітті  є партнерство  сім’ї  і школи,  що сприятиме активнішому залученню батьків  до  виховання.  Висвітлено питання  взаємодії  фахівців і батьків  молодших  школярів в умовах  закладу  загальної середньої освіти.  Здійснено аналіз філософської,  психологічної і педагогічної  літератури,  який  дав змогу  визначити  поняття «взаємодія».  Визначено  мету  та основні  завдання  роботи з батьками  для  створення необхідного мовленнєво-розвивального  середовища й надання їм теоретико-практичної бази  знань,  необхідної  для забезпечення  перманентності корекційно-педагогічного супроводу  дітей  з труднощами формування  писемного  мовлення або порушеннями навичок письма. Окреслено  основні  напрями співпраці  вчителів  початкових класів,  фахівців і батьків у контексті корекційно-педагогічного навчання. З’ясовано організаційно-педагогічні  умови  проведення просвітницької  роботи  з батьками. Схарактеризовано  компетентності, яких  повинні  набути  батьки в процесі  просвітницько-розвивальної діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12