Технологія роботи з батьками молодших школярів із дисграфією в контексті корекційно-педагогічного процесу
Анотація
У статті представлено технологію роботи з батьками молодших школярів із дисграфією в контексті комплексної роботи. Підкреслено, що однією з магістральних ліній розвитку освіти в ХХІ столітті є партнерство сім’ї і школи, що сприятиме активнішому залученню батьків до виховання. Висвітлено питання взаємодії фахівців і батьків молодших школярів в умовах закладу загальної середньої освіти. Здійснено аналіз філософської, психологічної і педагогічної літератури, який дав змогу визначити поняття «взаємодія». Визначено мету та основні завдання роботи з батьками для створення необхідного мовленнєво-розвивального середовища й надання їм теоретико-практичної бази знань, необхідної для забезпечення перманентності корекційно-педагогічного супроводу дітей з труднощами формування писемного мовлення або порушеннями навичок письма. Окреслено основні напрями співпраці вчителів початкових класів, фахівців і батьків у контексті корекційно-педагогічного навчання. З’ясовано організаційно-педагогічні умови проведення просвітницької роботи з батьками. Схарактеризовано компетентності, яких повинні набути батьки в процесі просвітницько-розвивальної діяльності.