Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи
Анотація
У статті доведено, що ефективним засобом формування професійно компетентних педагогів є практико-орієнтований підхід до організації освітнього процесу в ЗВО. Підкреслено особливе місце виробничої практики в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти, під час якої відбувається «занурення» в професійне середовище. У сучасних умовах НУШ оптимальною моделлю взаємодії закладу вищої освіти і початкової школи, яка здатна забезпечити якісну професійну підготовку майбутніх учителів початкових класів, є Педагогічна лабораторія початкової школи. Саме вона створює можливості залучення студентів до практичної професійної діяльності через максимальне наближення до реальних умов майбутньої професії.