Особливості використання інноваційних технологій у роботі концертмейстера з вокально-хорових дисциплін в умовах дистанційного навчання

  • Мітєва Арина, Врубель Ганна Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті окреслено основні напрями роботи концертмейстера щодо використання інноваційних технологій в умовах дистанційного навчання. Визначено доцільність застосування програмного забезпечення для запису музичного матеріалу під час репетиційного процесу для його подальшого моніторингу. З’ясовано можливість використання програм, що забезпечують здатність роботи з відео- та аудіочатами, реалізують ідею проведення репетицій на відстані. Звернено увагу на програмне забезпечення, яке може використовуватися для колективних та індивідуальних занять: Zoom, Skype, GoogleMeet, MicrosoftTeams. Доведено, що застосування інформаційних технологій є надзвичайно корисним для педагога-музиканта, концертмейстера, оскільки здатне зробити їх професійну діяльність більш різноманітною. Наголошено на необхідності пошуку в мережі «Інтернет» нотних прикладів, цікавих інтерпретаційних версій і нових методів. Акцентовано на поєднанні традиційного підходу з інноваційним, який пов’язаний з освоєнням можливостей, що постають завдяки інформаційним технологіям. Водночас, на думку авторів статті, використання інформаційних технологій не повинно заступати собою традиційні підходи в роботі педагога-музиканта, концертмейстера. Показано, що застосування інформаційних технологій суттєво змінює структуру та організацію навчальної діяльності, надаючи безмежні можливості для реалізації творчих задумів викладача та здобувача вищої освіти, змінюючи роль останнього з пасивного слухача на активно-творчого самостійного учасника процесу. Підкреслено всеосяжний характер застосування інформаційних технологій педагогом-музикантом, концертмейстером, з огляду на методику роботи з інтернет-технологіями для пошуку спеціальної літератури та різноманітних методик використання навчальних відеопрограм.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-03-04