ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ ЯК ЧИННИК ГАРМОНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Анотація
Троїцька Т.С., Сіман О.М. Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. У статті розглянуто проблему імплементації філософської методології в процес забезпечення психологічного здоров’я студентів. Розкрито сутність психічного здоров’я Homo educandus і доведено необхідність наповнення освітнього простору філософсько-психологічними рецепціями, які перетворюються у продуктивну праксеологію психологічного здоров’я.
Ключові слова: методологія, освітній простір, праксеології, психологічне здоров’я, філософська методологія.
Литература
Варій М.Й. Загальна психологія: навч. посіб. / М.Й.Варій. – 2-ге вид., вип. і доп. – К.: «Центр учбової літератури», 2007. – 968 c.
Елисеев Ю.Ю. Психосоматические заболевания: справочник / Ю.Ю.Елисеев. – Москва: АСТ, 2003. – 311 с.
Ермоленко А.Н. Этика ответственности и социальное бытие человека / А.Н.Ермоленко. – К.: Наукова думка, 1994. – 230 с.
Назаретян А.П. Воспитательный потенціал синергетики: гипотеза техно-гуманитарного баланса / А.П.Назаретян // Субъект образования как самоорганизующая система: сб. науч. и науч-прикладных тр. – Белгород: „Политерра”, 2005. – 398 с.