УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

  • Наталія Молодиченко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
  • Світлана Танана Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди

Анотація

Підвищення професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов за допомогою використання сучасних освітніх технологій є одним із завдань начально-виховного процесу вищого навчального педагогічного закладу. У статті розглянуто теоретичні аспекти проблеми готовності до інноваційної діяльності, проаналізовано зміст понять «професійна компетентність» та «інноваційна діяльність».

Molodychenko Natalia, Tanana Svitlana. Іntroduction of modern educational technologies in the educational process of higher education establishment during the study of a foreign language.

The formation of readiness of future foreign languages teachers for the innovative activity is one of the main tasks of the educational process at the higher education teacher training institution. The article deals with the theoretical aspects of the problem of readiness for the innovative activity, it analyzes the concepts of the professional competence and innovative activity.

Ключові слова:

професійна компетентність, професійне навчання, інноваційна діяльність, новітні технології, ефективність навчання, вивчення іноземної мови.

Key words:

professional competence, professional studies, innovative activity, innovation technologies, effectiveness of studies, study of foreign languages.

Список використаних джерел

  1. Бекреньова І. Використовуємо сучасні підходи у викладанні іноземної мови. – Харків, 2007. – С. 80-88.
  2. Бистрова Б., Сарсадських О. Новітні технології – невід’ємний  компонент при вивченні іноземної мови // Друга іноземна мова в Європейській системі освіти / Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. – Горлівка, 2011. – С. 15-17.
  3. Бойко Л. До проблеми використання інновацій у процесі формування іншомовної компетенції // Друга іноземна мова в Європейській системі освіти / Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. – Горлівка, 2011. – С. 17-19.
  4. Кунченко В. Інноваційні методи і форми викладання в умовах удосконалення вищої освіти // Гуманітарна освіта в профільних вищих навчальних закладах: проблеми і перспективи / Матеріали VI Всеукр. наук.-практичної конференції. – Київ, 2005. – С. 124-125.
  5. Маслова О., Карпова Н. Компютерізація навчання. Її переваги і недоліки // Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі: зб. наук. пр. – Вип. 7/ Ред. кол. А.П.Загнітко та ін. – Донецьк: Дон. НУ, 2005. – С. 71-73.
  6. Черняк Л., Підкопай Т. Використання новітніх технологій та методик як запорука ефективності навчання іноземних мов / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мовна комунікація і сучасні технології у форматі різнорівневих систем». – Горлівка, 2011. – С. 152-155.
  7. Hutchinson T., Waters A. English for Specific Purposes: A learning-centred approach. – Cambridge: Cambridge University Press, 1993. – 183 р.

References

  1. Bekreniova, І. (2007). Applying modern approaches in teaching foreign languages. Kharkiv.  [in Ukrainian].
  2. Bystrova, B., Sarsads’kykh, О. (2011). Newest technologies as an integral component of learning a foreign language. Paper presented at the  II International scientific and practical conference: Second foreign language in European system of education. Horlovka. [in Ukrainian].
  3. Boiko, L. (2011). To the problem of using innovations in the process of a foreign language competence formation. Paper presented at the II International scientific and practical conference: Second foreign language in European system of education. Horlovka. [in Ukrainian].
  4. Kunchenko, V. (2005). Innovation methods and forms of teaching in conditions of higher education improving. Paper presented at the VI All-Ukrainian scientific and practical conference: Humanitarian education in specialized higher educational establishments: problems and prospects. Kyiv. [in Ukrainian].
  5. Maslova, О., Karpova, N. (2005). Computerization of education. Its advantages and drawbacks. In А. P. Zagnitko. Relevant problems of foreign languages teaching in higher education: collection of scientific works. Donetsk: Don. NU. [in Ukrainian].
  6. Cherniak, L., Pidkopai, Т. (2011). Use of innovation technologies and methods as a guarantee of effectiveness of teaching foreign languages. Paper presented at the All-Ukrainian scientific and practical conference «Language competence and modern technologies in the frame of various-level systems”. Horlivka. [in Ukrainian].
  7. Hutchinson, T., Waters, A. (1993). English for Specific Purposes: A learning-centred approach. Cambridge: Cambridge University Press. [in English].

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Наталія Молодиченко, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти
Світлана Танана, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практики іноземного мовлення
Опубліковано
2013-09-25
Номер
Розділ
Статьи