ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ ВИКОНАВСТВО У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

  • Любомир Пастушенко Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України

Анотація

У статті проаналізовано структуру професійної діяльності вчителя музичного мистецтва. Розкрито специфіку та психологічні механізми музично-педагогічної творчості.

Pastushenko Lubomyr. Instrumental performance in the structure of professional activity  of music art teachers.

The article analyzes the structure of professional activity of the music art teacher. The author reveals specificity and psychological mechanisms of musical and pedagogical work.

Ключові слова:

інструментальне виконавство, методика, музично-педагогічна діяльність.

Key words:

instrumental performance, teaching techniques, musical and educational activities

Список використаних джерел

  1. Апраксина О.А. О современных требованиях к подготовке учителя-музыканта для общеобразовательной школы / О.А. Апраксина // Музыкально-педагогическая подготовка учителя. – М., 1973. – С. 36-44.
  2. Арчажникова Л.Г. Профессия – учитель музыки : кн. для учителя / Л.Г. Арчажникова.– М.: Просвещение, 1984.– 111с.
  3. Выготский Л.С. Психология искусства / Л.С.Выготский. – М..: Современное слово, 1998. – 480 с.
  4. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении: кн. дляучителя/ В.А. Кан-Калик. – М.: Просвещение, 1987. – 190с.
  5. Кан-Калик В.А., Никандров, Н.Д.Педагогическое творчество / В.А.Кан-Калик. – М.: Педагогика, 1990. – 144с.
  6. Леонтьев А.Н. Лекции по общей психологии : учеб.пособиедлявузов/ под ред. Д.А. Леонтьева, Е.Е. Соколовой. – М.: Смысл,2000.– 509 с.
  7. Мелик-Пашаев А.А. Мир художника / А.А.Мелик-Пашаев. – М.: Прогресс-Традиция, 2000. – 269 с.
  8. Николаев А. Исполнительские и педагогические принципы А.Б. Гольденвейзера / А. Николаев // Мастера советской пианистической школы: сб. статей. – М., 1954. – С. 115-166.
  9. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн. В 2 т. – М.: Педагогика, 1989.– 322 с.
  10. Сохор А.Н. Музыка как вид искусства / А.Н. Сохор. – 2 изд. –М.: Музыка, 1970. – 192 с.
  11. Ушинский К.Д. Избранные педагогические произведения / К.Д. Ушинский. – М.: Просвещение, 1968.– 557с.

References

  1. Apraksina, О. А. (1973). On modern requirements for the teacher-musician’s preparation for comprehensive school. Moscow. [in Russian].
  2. Archazhnikova, L. G. (1984). Profession – teacher of music: teacher’s book. Moscow: Prosveshchenie
  3. Bygotskiy, L. S. (1998). Psychology of art. Moscow: Sovremennoye slovo. [in Russian].
  4. Kan-Kalik, V. А. (1987). For a teacher on pedagogical communication: teacher’s book. Moscow: Prosveshchenie. [in Russian].
  5. Kan-Kalik, V. А., Nikandrov, N. D. (1990). Art of Pedagogy. Moscow: Pedagogika. [in Russian].
  6. Leontiev, А. N. (2000). Lectures on general psychology: study guide for higer educationl establishments. In  D. А. Leontieva, Е. Е. Sokolova. Moscow: Smysl. [in Russian].
  7. Melik-Pashaev, А. А. (2000). World of artist. Moscow: Progress-Tradizia. [in Russian].
  8. Nikolaev, А. (1954). Performing and pedagogical principles of А.B. Goldenveiser. Masters of Soviet pianist school: collection of articles. Moscow. 115-166. [in Russian].
  9. Rubinstein, S. L. (1989). Fundamentals of general psychology. Moscow: Pedagogika. [in Russian].

10. Sokhor, А. N. (1970). Music as a kind of art. (2 nd ed.). Moscow: Muzyka. [in Russian].

11. Ushynskiy, К. D. (1968). Selected pedagogical works. Moscow: Prosveshchenie. [in Russian].

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Любомир Пастушенко, Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України
аспірант
Опубліковано
2013-09-25
Номер
Розділ
Статьи