ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ

  • Ольга Туриця Львівський національний університет імені Івана Франка

Анотація

У статті з’ясовано сутність понять «інтеграція», «інтегроване навчання», «принцип», «принципи навчання», «принципи інтегрованого навчання». Запропоновано основні принципи інтегрованого вивчення хімічних і технологічних дисциплін, яких слід дотримуватися, щоб якісно підготувати майбутніх технологів харчових виробництв.

Turytsya Ol’ga. The main principles of the integrated approach in the preparation of the future technologists of food production.

The author of the article determines the essence of concepts “integration”, “integrated studies”, “principle”, “principles of studies” and principles of integrated studies”. The paper grounds the necessity to adhere to the main principles of the integrated approach of chemical and technological disciplines for preparing future highly-qualified technologists of food production.

Ключові слова:

інтегроване навчання, принципи, фахівці харчового профілю.

Key words:

integrated study, principles, food production specialists.

Список використаних джерел

  1. Волкова Н.П. Педагогіка: посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / Р.П Волкова. – К.: Академія, 2002. – 576 с.
  2. Енциклопедія освіти / [гол. ред. В.Г. Кремінь]. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
  3. Іванчук М.Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал. (Виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання) / М.Г. Іванчук. – Чернівці: Рута, 2004. – 320 с.
  4. Козловська І.М. Короткий словник основних понять сучасної дидактики / І.М. Козловська, Л.І. Джулай, Т.Д. Якимович. – Львів: НМЦ КПО, 1999. – 12 с.
  5. Козловська І.М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: Монографія / І.М. Козловська – Львів: Світ, 1999. – 302 с.
  6. Мітрясова О.П. Інтегрований підхід до навчання хімії студентів аграрного університету: Монографія / О.П. Мітрясова – Миколаїв: МДАУ, 2006. – 295 с.
  7. Педагогічні технології. Досвід. Практика: довідник /[уклад. П.І. Матвієнко та ін]. – Полтава: ПОІПОПП, 1999. – 376 с.

References

  1. Volkova, N. P. (2002). Pedagogy: guide for students of higher educational establishments. Kyiv: Akademia.
  2. Encyclopedia of education (2008).  In V. H. Kremin’. Kyiv: Yurinkom Inter. [in Ukrainian].
  3. Ivanchuk, М. H. (2004). Integrated studies: essence and educational potential. Chernivtsi: Ruta. [in Ukrainian].
  4. Kozlovs’ka, І. М. (1999). Concise dictionary of major terms of modern didactics. Lviv: EMC KPO. [in Ukrainian].
  5. Kozlovs’ka, І. М. (1999). Theoretical and methodical aspects of integration a vocational school students’ knowledge: Monograph. Lviv: Svit. [in Ukrainian].
  6. Mitryasova, О. P. Integrated approach to teaching Chemistry to students of Agricultural University: Monograph. Mykolaiv: MSAU. [in Ukrainian].
  7. Pedagogical technologies. Experience. Practice: reference book. (1999). In P.І. Matvienko. – Poltava: PОІPОPP. [in Ukrainian].

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга Туриця, Львівський національний університет імені Івана Франка
аспірантка кафедри загальної та соціальної педагогіки
Опубліковано
2013-09-25
Номер
Розділ
Статьи