Досвід реалізації компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходів до викладання синтаксису в умовах становлення нової української школи

  • Світлана Єрмоленко, Зоя Митяй, Тетяна Юрченко

Анотація

У  статті  розглянуто  реалізацію компетентнісного  й  особистісно-орієнтованого  підходів  до навчання  на  рівні  синтаксису через  кваліфіковану  підготовку студентів-філологів; проаналізовано  праці  як  з лінгвістики, так і з методики викладання  синтаксису; систематизовано мету й завдання такого  навчання  в  умовах реформи вищих і загальноосвітніх навчальних  закладів;  зроблено аналіз  сучасних  навчальних програм і підручників«Українська (рідна) мова», які ґрунтуються на компетентнісному  й  особистісно-орієнтовному  підходах  до викладання  або  навчання синтаксису;  запропоновано  огляд власне  стилістичних  завдань (вправ)  відповідно  до  рівнів складності:  стандартний, академічний  і  професійний; підбито  підсумки  реалізації Концепції«Нова  українська школа»  на  уроках  синтаксису  в середній школі та на заняттях у вишах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12