Особливості дослідницької діяльності учнів нової української початкової школи в куточку живої природи

  • Валентина Мелаш, Альона Кондратович

Анотація

У статті  обґрунтовано особливості  дослідницької діяльності учнів Нової української початкової школи в куточку живої природи.  Виокремлено дослідницькі  уміння  за  такими напрямами:  уміння усвідомлювати проблему,  уміння ставити  запитання,  уміння висувати  гіпотези,  уміння  давати визначення  понять,  уміння класифікувати,  уміння спостерігати,  уміння  й навички проводити  дослід,  уміння висловлювати судження й робити умовиводи,  уміння формулювати висновки.  Надано  методичні поради  щодо  організації матеріальної  бази  куточка  живої природи для проведення дослідів та спостережень.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12