ГАЗЕТНО-ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ ТЕКСТ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

  • Юлія Надольська

Abstract

Надольська Юлія. Газетно-публіцистичний текст як один із засобів
інтенсифікації навчального процесу з іноземної мови.
Актуальність досліджуваної проблеми полягає в тому, що сьогодні перед
викладачами іноземної мови стоїть складне завдання – сформувати
в студентської молоді здібності до вивчення іноземної мови (у нашому
прикладі – німецької) за допомогою газетно-журнальної публіцистики, шляхом
аналізу німецькомовних газет і журналів, стереотипів мислення, із зануренням
в іншу національну ментальність. Мета наукової розвідки – допомогти
студентам набути комунікативну, соціокультурну та країнознавчу
компетенції аналізуючи автентичні газетно-публіцистичні тексти, які, на
нашу думку, допомагають викладати та аргументувати свої думки досить
впевнено та зрозуміло. Досліджувана проблема вимагає використання цілої
низки методів, зокрема методу аналізу науково-методичної літератури,
методу впровадження інноваційних технологій у вивчення іноземної мови,
цілісного психолого-педагогічного аналізу спостережень, елементів частковопошукового методу, а також методу порівняльного аналізу мовних явищ, якому
належить чільне місце серед решти методів. У статті наголошено, що для
викладача дуже важливо підібрати таку німецькомовну газетну статтю,
котра б за тематикою входила в коло інтересів студентів й адаптувалася до
рівня їхніх знань, була насичена активними лексичними одиницями та
граматичними структурами відповідно до робочої навчальної програми.
Запропоноване наукове дослідження може слугувати методичною вказівкою для
студентів у процесі опанування ними німецької мови на основі газетних
текстів.
Ключові слова: газетно-публіцистичні тексти, комунікативна
компетенція, автентичність, критичне мислення, німецька мова,
інтенсифікація навчального процесу, інноваційні технології, німецькомовна
газетна стаття.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2021-12-22