ВИХОВАННЯ «ВІДПОВІДАЛЬНОГО ГРОМАДЯНИНА» В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНШОМОВНОЮ МОВЛЕННЄВОЮ КОМПЕТЕНЦІЄЮ

  • Ольга Осаульчик

Анотація

У статті розглядаються перспективи розвитку громадянського суспільства в Україні в умовах євроінтеграції як невіддільного чинника подолання кризових явищ і ефективної реорганізації системи освіти. Визначено, що передумовою побудови демократичного суспільства в Україні є широка імплементація програми громадянської освіти. Доведено: демократичне й громадянське суспільство є тотожними категоріями, що виокремлює громадянську освіту як пріоритетний напрям діяльності Ради Європи й основу освітніх реформ у країнах Європи та світу. Розглянуто можливості ефективної громадянської освіти в України, побудованої на кращих надбаннях вітчизняних педагогів-практиків у поєднанні з прогресивними здобутками іноземних науковців. Зазначено, що в умовах розширення міжкультурної комунікації, інтернаціоналізації освітнього простору постає необхідність виховання на заняттях з іноземної мови «відповідального громадянина» як представника рідної країни за її межами, готового до ефективної міжкультурної комунікації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-04-29
Номер
Розділ
Статьи