ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
У статті розглянуто особливості медіаосвіти, медіакомпетентності й критичного мислення. Особливу увагу приділено умовам ефективного розвитку медіакомпетентності в процесі як професійної підготовки майбутніх учителів, так і під час їхньої роботи в школі. Проаналізовано погляди провідних вітчизняних і закордонних медіапедагогів на становлення медіакомпетентності. Визначено педагогічні умови, що сприятимуть підвищенню рівня якості критичного мислення у сприйнятті й споживанні медіа, створенню й ефективному використанню медіа-ресурсів, розвитку медіакомпетентності в студентів університету.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.