КРИТЕРІАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

  • Юлія Руднік

Анотація

У статті проаналізовано стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов на засадах критеріального підходу. Уточнено ключові поняття дослідження: «готовність вчителя початкової школи до професійної діяльності», «готовність до застосування інноваційних технологій навчанняіноземних мов». Визначено когнітивно-інноваційний, мотиваційно-адаптаційний і діяльнісно-операційний критерії готовності майбутніх учителів до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. У зв’язку з визначеними критеріями та показниками до такого виду діяльності, схарактеризовано рівні сформованості вищеозначеної готовності майбутніх фахівців – високий, достатній, недостатній.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-11-20
Номер
Розділ
Статьи