ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРАНТІВ НА ОСНОВІ КЕЙС-МЕТОДУ
Анотація
У статті теоретично обґрунтовано використання кейс-методу під час формування фахової компетентності майбутніх керівників навчальних закладів: визначено поняття кейс-методу як спеціально підготовленого навчального матеріалу (структурований опис ситуацій, запозичених з реальної практики); з’ясовано переваги кейс-методу й навички, які він розвиває (аналітичні, практичні, творчі, комунікативні, соціальні); виявлено вимоги до кейсів і особливості їх підготовки; наведено приклади кейсів і цілі їх використання в процесі викладання дисципліни «Психологія та етика ділового спілкування».
Ключові слова:
ділове спілкування; кейс-метод; магістр; фахова компетентність.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.