САМООСВІТА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК АНДРАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

  • Світлана Ізбаш
  • Вікторія Чернікова

Анотація

У статті розкрито можливості та умови застосування андрагогічного підходу до організації відповідальної самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи. Доведено, що самоосвіта дорослих має творчий характер і може виявлятися в різних формах. З’ясовано сутність самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи на андрагогічних засадах, що передбачає наявність власної ініціативи в майбутнього викладача, невтручання ззовні й самостійну пізнавальну діяльність щодо змісту, обсягу, джерел, тривалості й часу проведення занять.

 

Ключові слова:

самоосвіта; доросла людина; самоосвіта дорослих; викладач вищої школи; андрагогічний підхід; компетентність; мотивація; андрагогіка.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-02-27
Номер
Розділ
Статьи