СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Анотація
Люріна Т.І. Системний підхід до формування мовленнєвої компетенції молодших школярів. У статті розкрито напрями системного підходу до формування мовленнєвої компетенції молодших школярів та змістове наповнення даного процесу за основними напрямами: структурним, функціональним і когнітивним.
Ключові слова: компетенції, компетентність, формування мовленнєвої компетенції, системний підхід до формування мовленнєвої компетенції молодших школярів.
Литература
Атрощенко Т.О. Методичне керівництво роботою з формування мовленнєвої компетентності дошкільників: навч.-метод. посібник / Т.О.Атрощенко. – Мукачево, 2011. – 126 с.
Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: Теорія і практика / А.М.Богуш– Запоріжжя: Просвіта, 2000. – 216 с.
Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика : Теорія і методика навчання дітей рідної мови : підручник / А.М.Богуш, Н.В.Гавриш ; за ред. А.М.Богуш. – К.: Вища шк., 2007. – 542 с.
Луцан Н.І. Лінгводидактичні проблеми розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н.І.Луцан // Дошкільна освіта. – 2004. – №4 (6).– Режим доступу: http://www.lips.zp.ua/states/284-120032.html.
Новий тлумачний словник української мови: у 4-х т. – К.: Аконіт, 1999. – Т. 2.– 911 с.
Свінціцька Л.І. Формування комунікативно-функціональної компетенції молодших школярів на основі говоріння як виду мовленнєвої діяльності / Л.І.Свінціцька [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://kuncevo.ucoz.ru/