ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

  • Віолетта Лаппо

Анотація

У статті розкрито сутність поняття
«толерантність» у контексті
сучасної психолого-педагогічної
науки. Обґрунтовано необхідність
інтерпретації толерантності як
одного з провідних компонентів
системи духовних цінностей
особистості. Наголошено
на важливості конструювання
духовноспрямованого змісту
освіти старшої школи, створення
в класі виховного середовища, що
активізує інтеріоризацію
школярами духовних цінностей,
педагогічної підтримки школярів
у ухдовному самовизначенні,
вияві духовних цінностей
в освітньому процесі
й повсякденній життєдіяльності.
Визначено основні чинники
формування толерантності
в тасршому шкільному віці.
Запропоновано низку
педагогічних умов, форм
організації та методів виховання,
покликаних сприяти активізації
процесу духовного розвитку
й формування толерантності
в умовах старшої школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-02-21
Номер
Розділ
Статьи