АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОЇ ГЕОМЕТРІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ

  • Наталія Титаренко
  • Олена Стрілець

Анотація

Статтю присвячено виявленню
педагогічних засобів
цілеспрямованого формування
освітньої мотивації студентів за
рахунок використання технологічних
можливостей. Обґрунтовано
необхідність створення нових
педагогічних технологій навчання
диференціальної геометрії
з урахуванням нових освітніх вимог.
Запропоновано методику викладання
цієї дисципліни з ивкористанням
графічних об’єктів – інтелект-карт –
інструменту, що дає змогу ефективно
структурувати й броболяти
інформацію. Розглянуто закони
створення карт пам’яті та їх переваги
перед звичайним конспектуванням
інформації. У рамках проведеного
педагогічного дослідження
підтверджено гіпотезу про
позитивний вплив на пам’ять
студентів такого методу подання
й запам’ятовування інформації, як
інтелект-карти. Проаналізовано деякі
інноваційні методи викладання
навчального матеріалу, які так чи
інакше взаємодіють з методом карт
розуму, розкривають і доповнюють
його суть.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-02-22
Номер
Розділ
Статьи