РОЗШИРЕННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ЛІНГВОДИДАКТИКИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

  • Наталія Грушко

Анотація

У статті запропоновано
використання методики дизайн-
мислення на заняттях з вивчення
української мови як іноземної.
Методика апробована автором
на заняттях з української мови для
іноземних студентів у Київському
інституті бізнесу та етхнологій.
Доведено, що використання
методики дизайн-мислення
на заняттях з української мови для
іноземців розширює можливості
формування соціокультурних
і соціолінгвістичних компетенцій.
Такий підхід дає підстави вважати
використання інструментів дизайн-
мислення як потенційно стійких
у швидкозмінному світі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-02-22
Номер
Розділ
Статьи