ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  • Тетяна Логвіна-Бик
  • Наталя Бик

Анотація

У статті порушено питання щодо
професійної підготовки майбутніх
учителів біології з урахуванням
індивідуальних особливостей
студентів, використання
діяльнісного та окмпетентнісного
підходів. У процесі викладання
дисципліни «Методика навчання
біології та природознавства»
в труктусрі професійної
компетентності майбутнього
вчителя біології виокремлено такі
компоненти: професійно-
когнітивний (загальнопедагогічні,
загальнопсихологічні
й загальнопрофесійні компетенції),
професійно-діяльнісний (спеціальні
компетенції), професійно-
особистісний (особистісна
характеристика студента, його
загальні та специфічні навички).
З’ясовано, що для зростання
професіоналізму майбутніх фахівців
у різних галузях біології потрібні
розробка й астосзування
теоретичних і етмодологічних
можливостей формування ціннісно-
смислової та мотиваційно-вольової
готовності до професійно-
практичної діяльності на основі
гуманістичного підходу. Визначено,
що головний стратегічний напрям
розвитку біологічної системи освіти
передбачає розв’язання проблем
розвитку особистості учня та
вчителя, технологізацію цього
процесу, розроблення й апробацію
теоретичної моделі й технологічного
алгоритму підготовки
висококваліфікованих біологів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-02-22
Номер
Розділ
Статьи