ДИКТАНТ ЯК ОДНА ЗІ СХОДИНОК НА ШЛЯХУ ДО ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАНСЬКОЇ МОВИ

  • Ольга Мінкова
  • Ірина Волкова
  • Олена Хомчак

Анотація

У статті окреслено шляхи
подолання труднощів у процесі
вивчення української мови,
зокрема через призму диктантів,
оскільки диктант як
узагальнення орфографічно-
пунктуаційних правил привчає
учнів до постійного мовного
тренування – активізується
увага, мовлення, сприйняття, які
є важливою ланкою
в опануванні мовного матеріалу.
Диктант як традиційний, так
і нетрадиційний являє собою
органічне поєднання розумової
та навчальної діяльності.
Оскільки одним з рповідних
напрямів компетентності учнів є
розвиток писемної грамотності,
то диктант – саме той прийом
організації навчальної
діяльності учнів на уроці,
завдяки якому й відбувається
оволодіння писемним
мовленням і вдосконалення
мовної грамотності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-02-22
Номер
Розділ
Статьи