МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

  • Олена Федорова
  • Микола Федоров

Анотація

У статті обґрунтовано
необхідність розроблення
моделі формування
готовності майбутніх
учителів Нової української
школи до роботи в умовах
інклюзивної освіти.
Виокремлено
мотиваційний, когнітивний
і діяльнісний компоненти
готовності;
схарактеризовано критерії
оцінки рівня сформованості
готовності до роботи
в інклюзивних класах Нової
української школи;
змодельовано три рівні
готовності майбутніх
учителів Нової української
школи до роботи в умовах
інклюзивної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-02-22
Номер
Розділ
Статьи