УПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕГРАЦІЇ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ В СУЧАСНИЙ УРОК МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті висвітлено сутність
процесу інтеграції,
схарактеризовано види,
форми, методи й псособи
інтегрованого навчання
в опчатковій ланці Нової
української школи. Розглянуто
інтеграцію
багатокомпонентного змісту
початкової освіти, сутність якої
полягає в тому, що вона дає
змогу дитині сприймати
предмети та явища цілісно,
різнобічно, системно та
емоційно. Розкрито значущість
і основні аспекти інтеграції
навчального матеріалу
в початковій загальній освіті.
Доведено ефективність
втілення інтегрованих уроків
у процес навчання математики
учнів початкових класів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.