З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТТЯХ З СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН В АГРАРНИХ ЗВО

  • Наталія Чернікова
  • Діана Щепова

Анотація

У статті розглянуто особливості
викладання дисциплін соціально-
гуманітарного циклу у вищій школі
й визначено їх місце в системі
професійної підготовки студентів
в аграрних університетах.
Проаналізовано найгостріші
проблеми викладання соціально-
гуманітарних дисциплін
в аграрних закладах освіти.
Схарактеризовано особливості
застосування інтерактивних
технологій навчання на
семінарських заняттях
з соціально-гуманітарних
дисциплін. Особливу увагу
приділено аналізу методів
навчання в дискусії, навчання
в ргі, кейс-методу, умовам їх
ефективного застосування
та свідду о поєднання
з традиційними методами
навчання. Акцентовано
на переосмисленні досвіду
професійної підготовки
майбутнього аграрія й аналізі її
з позиції гуманізації процесу
навчання, що припускає якісну
зміну пріоритетів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-02-22
Номер
Розділ
Статьи