Комунікативні аспекти міжкультурної освіти

  • Баранцова Ірина, Котлярова Вікторія, Ткач Марина

Анотація

Міжкультурна  освіта  нині  є  важливою частиною  загальної  та  вищої  освіти. Здебільшого  вона  базується  на комунікативних  аспектах,  які  тісно пов’язані  з діалогом,  зокрема міжкультурним,  про  який  ідеться в статті.  Діалог–  це  основа  теоретико-методологічного  забезпечення духовного  розвитку  людини. Визначення  більш  раннього  характеру діалогу,  з погляду  філософії,  як елемента теоретичних, методологічних, духовно-етичних  принципів,  зокрема  як фундаментального  принципу,  який  є суб’єктивно фундаментальною вимогою та  передумовою  мислення  й поведінки особистості(максима)  і який об’єктивно керує духовною та практичною нормою людського  співіснування,  дає  змогу дійти  висновку,  що  таке  методологічне керівництво  не  є  провідним  у наявних культурних  та освітніх  практиках.  Такі практики  залишаються  поза  рамками діалогу,  і він  не використовується в культурно-освітньому процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12