Перспективи використання сервісів Web 2.0 в навчальній практиці
Анотація
У статті проаналізовано використання інструментівWeb 2.0 у сфері освіти. Висвітлено тенденції та схарактеризовано дослідження, які можна проводити за допомогою Web 2.0 в освітній галузі. Зауважено, що деякі типи інструментів, наприклад, вебжурнали, Wiki та сайти соціальних мереж, є широко доступними, на відміну від таких інструментів, як технології обміну мультимедіа, контент-синдикація, AJAX, соціальні закладки тощо. Підкреслено, що порівняльні дослідження різноманітних інструментів можна виконувати з урахуванням їх педагогічної актуальності. З’ясовано, що особливістю технологійWeb 2. 0 є те, що вони пропонують економічно ефективні рішення для використання їх у навчальному процесі різних вишів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-14
Розділ
Статьи