ВИВЧЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ РІЗНИХ ДЕТЕРМІНАНТІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ СТАВЛЕННЯМ УЧНІВ ІІІ-V КЛАСІВ ДО НАВЧАННЯ
Анотація
Біляєва Н.В. Вивчення взаємодії різних детермінантів, пов’язаних із ставленням учнів ІІІ-V класів до навчання У статі на матеріалі експериментального дослідження розкривається вплив психологічних і соціально-педагогічних детермінантів на формування ставлення учнів III-V класів до навчання. Показано складність взаємозв’язку між досліджуваними детермінантами, їх динамічністю.
Ключові слова. Психологічні детермінанти, мотиви, мотиваційна сфера учнів, навчання.
Литература
Алексєєва М.І. Дослідження мотиваційної сфери особистості підлітка / М.І. Алексєєва, М.Т. Дригус. – К.: Знання, 1994. – 216 с.
Белоусова З.И. Психодиагностика в начальной школе / З.И.Белоусова, В.Э. Бойко, Л.И. Милуик. – Запорожье: “Полиграф”, 1994. – 192 с.
Скрипченко А.В.. Умственное развитие младших школьников: автореферат дис. … докт. психол. наук: 19.00.07 “Педагогіка та вікова психологія” / А.В.Скрипченко. – К., 1971. – 56 с.
Скрипченко О.В. Психолого-педагогічні основи навчання: навч.посібник / О.В. Скрипченко, О.С.Падалка, Л.О. Скрипченко. – К.: Укр.центр духовної культури, 2005. – 712 с.