Психофизиологическое развитие подростков в порцессе музыкально- творческой деятельности

  • Черкасов Владимир Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Аннотация

У статті досліджено психофізіологічний розвиток підлітків у процесі залучення їх до активної музично-творчої діяльності. Обґрунтовано роль таких психічних процесів, як сприймання і творче мислення. Доведено, що в підлітковому віці перебудовується пам’ять, розширюються межі уяви, виникають почуття, з’являються зорово-слухові відчуття, збільшується обсяг уваги. Крім того, відбуваються якісні зміни в розумовому, моральному, фізичному й духовному розвитку особистості, які впливають на розширення світоглядних та інтелектуальних можливостей, а також музичний розвиток індивіда.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2022-11-12