Детоцентрированный подход к обунчиею школьников иностранному языку
Анотація
У статті розкрито особливості дитиноцентрованого підходу до навчання школярів на уроках іноземної мови. Показано, що в сучасному українському суспільстві наявне протиріччя між зростанням рівня вимог до сучасної людини, умовами життя в суспільстві та рівнем соціально- психологічної та практичної підготовленості випускника школи, що є нижчим за ці вимоги. Таке протиріччя виявляється як у межах усієї системи шкільної освіти, так і під час викладання кожного навчального предмета. Оскільки предмет «іноземна мова» є обов’язковим у системі української шкільної освіти, то зазначене протиріччя стосується і його. Підкреслено, що орієнтація всієї системи шкільної освіти на створення умов для формування вільної, розвиненої та культурної особистості, здатної жити в постійно мінливому світі та змінювати його, потребує нових цілей, змісту та методів навчання, а також загальних підходів до викладання кожного навчального предмета, зокрема й іноземних мов.