«Зворотний зв’язок» як спосіб реалізації рефлексивної практики в процесі викладання англійської мови
Анотація
У статті схарактеризовано форми та функції «зворотного зв’язку» як одного зі способів викладання англійської мови. Визначено особливості реалізації його елементів через відповідну організацію навчально-виховного процесу, спрямованого на формування та розвиток професійних умінь і навичок студентів. Розглянуто переваги використання зворотного зв’язку як складника рефлексивних моделей у навчально-виховному процесі. Доведено, що рефлексивна педагогічна практика, зокрема й зворотний зв’язок як один із її складників, сприяє не лише професійному зростанню, а й особистісному розвитку майбутнього вчителя. Наведено приклади ефективного використання зворотного зв’язку під час викладання англійської мови й наголошено на його можливостях підвищувати рівень мотивації студентів.