Про програму досліджень штучного інтелекту на ринку послуг вищої освіти на 2022–2027 рр.
Анотація
У статті проаналізовано інтенсивність публікацій за темою: «Штучний інтелект та вища освіта». Було створено лінію тренду та математичну (регресійну) модель інтенсивності публікацій. У результаті дослідження було продемонстровано збільшення кількості публікацій за темою «Штучний інтелект та вища освіта» майже втричі з 2019 до 2022 року. Також було висвітлено те, що на ринку послуг у сфері вищої освіти з’явився новий гравець – штучний інтелект. Було розглянуто проблемне питання стосовно того, що ніхто поки не готовий дати достеменно точної відповіді на питання: чи витіснить штучний інтелект провайдера на ринку послуг у сфері вищої освіти. Автором було описано Програму досліджень штучного інтелекту на ринку послуг вищої освіти на 2022–2027 рр., що має назву «Штучний інтелект та вища освіта: переваги й загрози використання ШI на пострадянському ринку освітніх послуг». Це грандіозна програма з погляду охоплення території, кількості респондентів та її важливості для цивілізації.