Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту дитини дошкільного віку в закладі дошкільної освіти

  • Наталія Волік Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті розглянуто питання організації роботи щодо розвитку емоційної сфери дитини дошкільного віку, зокрема у напрямку емоційного інтелекту. Зроблено аналіз психолого- педагогічної літератури з цього питання. Виявлено чотири напрямки теоретичної розробки вказаної проблеми. Як прибічниця когнітивного напрямку, авторка зацікавилася умовами розвитку емоційного інтелекту дитини дошкільного віку, за яких означена робота перебігатиме найефективніше. З цією метою було виокремлено та схарактеризовано педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту дошкільника у закладі дошкільної освіти. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-06-08