Методи і прийоми оптимізації диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва в умовах формальної і неформальної освіти
Анотація
У статті проаналізовано теоретико-методичні та
акмеологічні основи оптимізації диригентсько-хорової
підготовки вчителя музичного мистецтва в умовах
інтеграції формальної і неформальної освіти; розглянуто
методологічне обґрунтування концепції оптимізації
диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного
мистецтва в умовах інтеграції формальної і
неформальної освіти.
Об’єктом дослідження визначено процес оптимізації
диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного
мистецтва в умовах інтеграції формальної і
неформальної освіти, а предметом – своєрідність
професійної підготовки вчителя музичного мистецтва в
умовах інтеграції формальної і неформальної освіти.
Метою роботи було дослідження та обґрунтування
методів оптимізації диригентсько-хорової підготовки
вчителя музичного мистецтва в умовах інтеграції
формальної і неформальної освіти.
У статті застосовано такі методи дослідження, як
теоретичні: аналіз і синтез, індукція і дедукція,
абстрагування та ідеалізація, узагальнення, аналогія та
моделювання, метод сходження від абстрактного до
конкретного; емпіричні методи: спостереження, вивчення
документації і продуктів освітньої діяльності,
узагальнення незалежних характеристик, вивчення й
узагальнення передового педагогічного досвіду.
З’ясовано, що практична значимість полягає у науково-
методичному забезпеченні процесу професійного
становлення і самореалізації майбутніх вчителів
музичного мистецтва в закладах середньої освіти.