ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СВІТОСПРИЙНЯТТЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ ЗАСОБАМИ АРТТЕРАПІЇ
Анотація
Статтю присвячено дослідженню можливостей
використання арттерапії як засобу формування позитивного
світосприйняття у дітей дошкільного віку в умовах воєнного
часу. У статті розглянуто практичні питання використання
арттерапії. В умовах сучасного воєнного часу та небезпек,
які можуть впливати на психічне здоров’я дітей, важливим є
розгляд ефективних шляхів зміцнення позитивних емоційних
станів та внутрішніх ресурсів у молодших вікових групах.
Авторами визначено основні психологічні труднощі, з якими
стикаються діти дошкільного віку у воєнний час – емоційний
стрес, тривожність та інші психічні деструктивні аспекти.
Проаналізовано вплив арттерапевтичних технік на
емоційний стан, соціальний розвиток та загальну психічну
стійкість дітей, які пережили війну. Особливий акцент
зроблено на здатності мистецтва стимулювати творче
самовираження, покращувати самопочуття та сприяти
психологічному відновленню. Воно допомагає дітям
переживати складні ситуації та підтримувати
психосоціальний розвиток, У статті досліджено такі форми
арттерапії, як ізотерапія, музикотерапія, пісочна терапія,
бібліотерапія та казкотерапія