ПРОФІЛАКТИКА АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ

  • Людмила Савченко, Інна Табачник Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Анотація

У статті психолого-педагогічний тренінг
розглянуто як метод активної психологічної
корекції адиктивною поведінкою у студентської
молоді. Наголошено, що адиктивна поведінка
не є стійким утворенням. Дефекти соціалізації
на стадії підліткового та юнацького віку
призводять до несприятливого (аномального)
формування особистості. Це проявляється,
зокрема, у виникненні негативних
психологічних новоутворень, адиктивних
проявів у поведінці, відсутності чи втраті
психосоціальної ідентичності, деформованих
потребах і, як результат, появі залежності до
тютюну, алкоголю, наркотиків тощо. Розвиток
особистості – це багатоскладовий і
полідетермінований процес. Однією зі
складових цього процесу є розвиток
самосвідомості – уявлення про себе, про своє
«Я» у його різноманітних проявах. За умов
тренінгу студентська молодь здійснює пошук
альтернативних (соціально-прийнятних)
способів задоволення власних потреб і
взаємодію з навколишніми. Саме рання
профілактика, тобто попередження девіантної
поведінки, має найбільш ефективний
результат.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-09-02