УЧАСТЬ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
У статті розглянуто питання участі батьків
дітей з особливими освітніми потребами
в організації інклюзивного навчання.
Також охарактеризовано особливості
співпраці педагогів з батьками дитини з
особливими освітніми потребами в
умовах інклюзивного навчання. Автором
розглянуто протиріччя між правами, що
належать батькам, рівнем їхньої участі у
зміні освітньої практики та умовами
навчання дітей з особливими потребами.
Зазначено необхідність психологопедагогічної підтримки батьків у ситуації
вибору освітнього маршруту для дитини з
порушеннями розвитку, значення
інформаційної готовності батьків до
такого вибору. Виокремлено необхідність
психолого-педагогічної підтримки батьків
у ситуації вибору освітнього шляху для
дитини з порушеннями розвитку, а також
важливість інформаційної підготовленості
батьків до такого вибору. Обґрунтовано
необхідність як психолого-педагогічної
допомоги, так і організаційних технологій
у роботі щодо залучення батьків до
освітнього процесу.