ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ ЦИФРОВОГО СТОРІТЕЛІНГУ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

  • Тетяна Харченко, Наталя Гостіщева Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Останнім часом цифровий сторітелінг посідає лідируючі
позиції у різних сферах, зокрема у бізнесі, рекламі та
освіті. Така інноваційна освітня технологія є
перспективною у навчанні нового покоління
учнів/студентів, які оточені цифровим середовищем у
повсякденному житті. У статті розглянуто низку питань, що
розкривають можливості та перспективи впровадження
цифрового сторітелінгу в сучасний освітній процес.
Представлено визначення сторітелінгу, освітнього
сторітелінгу та цифрового освітнього сторітелінгу,
розкрито їхні характерні особливості. Схарактеризовано
основні види цифрового освітнього сторітелінгу:
візуальний сторітелінг, аудіо-сторітелінг, трансмедійний
сторітелінг, аналітичний сторітелінг, іммерсивний
сторітелінг. Розглянуто перспективи цифрового освітнього
сторітелінгу як освітньої технології, яка розширює
можливості викладача і студента за рахунок використання
сервісів для розробки інтерактивного навчального
контенту, візуалізації даних, реалізації дидактичних ігор,
розробки анімованого сторітелінгу, запису аудіосторітелінгу, створення відео-сторітелінгу, організації
зворотного зв'язку. Наведено приклади популяризації цієї
технології у навчанні англійської мови, зокрема,
відображення принципу сторітелінгу у сучасних НМК з
навчання англійської мови; вказано мету і завдання
Міжнародного конкурсу з цифрового сторітелінгу «Життєві
історії для зцілення та натхнення від тих, хто навчає та
вчить англійську мову», започаткованого у 2023 році
низкою навчальних закладів і установ України, Молдови та
Угорщини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-09-02