ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР І ВПРАВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ОРІЄНТУВАННЮ В ЧАСІ

  • Вікторія Ципак, Світлана Жейнова, Любов Клопотенко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті розглянуто теоретичні основи
формування часових уявлень у дітей
дошкільного віку; йдеться про важливу
складову пізнавального розвитку
формування уявлень про час та явища, з
ним пов’язані. Особливий акцент
зроблено на методиці формування
часових проявів, її поетапному характері.
Сформульовано етапи розвитку часових
уявлень у дошкільному віці та
психологічні особливості їх формування.
Основну увагу зосереджено на знаннях
дітей дошкільного віку про час та його
властивості. Обґрунтовано важливість і
необхідність використання дидактичних
ігор та ігрових вправ у процесі
формування уявлень про час. Визначено,
що дидактичні ігри та вправи є
ефективним засобом навчання
дошкільників орієнтуванню в часі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-09-02