ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ “ПСИХОЛОГІЯ ТВОРЧОСТІ” В ПЕДАГОГІЧНОМУ ВНЗ

  • Г.В. Марковець

Анотація

Марковець Г.В. Особливості вивчення курсу „Психологія творчості” в педагогічному ВНЗ. В сучасному суспільстві все більшу роль починає відігравати творча складова в багатьох соціальних, економічних, виробничих та інших процесах. Відповідно, що система вищої освіти має належним чином відреагувати на актуальне соціальне замовлення. Для рішення проблеми пропонується введення курсу «Психологія творчості». Перші результати його проведення показують його ефективність та актуальність.

Ключові слова. Творчість, особистість, здібності, креативність, навчальна програма.

 

 

Литература

 

Богоявленская Д.Б. Интеллектуальная активность как проблема. / Д.Б.Богоявленская. – Ростов Н/Д, 1993. – 173 с.

Леонтьев А.Н. Теория развития психики ребенка / А.Н.Леонтьев // Хрестоматия по возрастной и педагогический психологи. – М.: Изд-во МГУ, 1990. – С. 34 – 43.

Никитин Б.П. Ступеньки творчества или развивающие игры / Б.П. Никитин. – М.: Просвещение, 1991. – 160 с.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Г.В. Марковець
кандидат психологічних наук, доцент  кафедри практичної психології Мелітопольського державного педагогічного  університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи