ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ В ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ

  • Т.М. Порубай

Анотація

Порубай Т. Педагогічна творчість в історико-філософській ретроспективі. В статті аналізується поняття педагогічної творчості, її специфіка, закони, особливості, компоненти. Автор намагається надати теоретико-методологічне обґрунтування єдності аспектів педагогічної творчості та спрямовувати її розуміння в антрополого-концентий контекст.

Ключові слова. Закони творчості, самоактуалізація, саморозвиток, самоствердження, самореалізація, творчість педагогічна, типологія творчості.

 

 

Литература

 

Андреев В.И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности. -Казань, 1988.-228с.

Бабанский Ю.К. Об актуальных вопросах методологии дидактики // Сов. педагогика. – 1978. - №9. – С. 41-48.

Балл Г.О. Психолого-педагогічні засади гуманізації освіти // Освіта і управління. – 1997. - №2. – Т.1. – С. 21-36.

Бодалев А.А., Рудкевич Л.А. О субъективных факторах творческой деятельности человека // Педагогика. – 1995. – № 3. – С. 19-23.

Загвязинский В.И. Педагогическое творчество учителя // Советская педагогика. – 1988. - №1. – С. 70-75.

Сисоєва С.О. Педагогічна творчість: Монографія. – Х.: Каравела, 1998. – 150 с.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Т.М. Порубай
аспірантка Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи