ПОРТФОЛІО ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
Анотація
Осадча К.П. Портфоліо як форма організації навчання майбутніх учителів інформатики. У статті здійснено аналіз науково-педагогічної літератури щодо тлумачення поняття «портфоліо», опис технології роботи з портфоліо, визначено структуру портфоліо майбутніх учителів інформатики. Портфоліо розглядається як форма організації навчання, що має на меті оцінювання індивідуальних досягнень студентів та є альтернативним методом визначення готовності випускників до професійно-педагогічної діяльності, що у майбутньому допоможе себе репрезентувати як кваліфікованого фахівця.
Ключові слова. Учитель інформатики, портфоліо, професійна компетентність.
Литература
Родигіна І.В. Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання / І.В. Родигіна. – Х.: Вид. група "Основа", 2008. – 112 с.
Бекузарова Н.В. Профессиональное портфолио студента педагогического вуза в рамках итоговой аттестации / Н.В. Бекузарова // Сибирский педагогический журнал. – 2008. – № 6. – С. 36 – 45.
Спірін О.М. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою: моногр. / за наук. ред. акад. М. І. Жалдака. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 300 с.
Монастирна Г.В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційно-педагогічного моделювання: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Монастирна Галина Вікторівна. – Луганськ, 2009. – 317 с.
Шелехова Л.В. Портфолио как одна из форм организации учебной деятельности по реализации индивидуальной траектории студента [Електронний ресурс] / Л.В. Шелехова // Преподаватель высшей школы в ХХI веке. – 2008. – Режим доступу: http://www.t21.rgups.ru/Arhiv2008s4. – Назва з заголовку.