ЦЕННОСТНО-ЦЕЛЕВЫЕ ОРИЕНТИРЫ ПОДГОТОВКИ ПЕДАГОГА К РАЗВИТИЮ ЭСТЕТИЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА МЛАДШЕГО ШКОЛЬНИКА: КУЛЬТУРОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД
Анотація
Іллінська І.П. Ціннісно-цільові орієнтири підготовки педагога до розвитку естетичного потенціалу молодшого школяра: культурологічний підхід. У статті описуються ціннісно-цільові орієнтири підготовки сучасного педагога до культуротворчої діяльності з формування естетичної культури молодшого школяра. Естетична культура молодшого школяра розглядається в тісному взаємозв’язку з розвитком естетичного потенціалу та естетичної самореалізації особистості.
Ключові слова. Естетична культура особистості, естетичний потенціал особистості, естетична самореалізація молодшого школяра, культуротворчість.
Литература
Борев Ю.Б. Эстетика: в 2 т./ Ю.Б.Борев. – Смоленск: Русич, 1997. – Т. 1. – 576 с.
Исаев И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя: учеб. пособие для студ. вузов / И.Ф.Исаев. – М.: «Академия», 2002. – 208 с.
Крылова Н.Б. Культурология образования / Н.Б.Крылова // Новые ценности образования. – 2000.
Пономарев Я.А. Исследование творческого потенциала человека / Я.А. Пономарев // Психологический журнал. – 1991. – №1. – С. 3 – 12.
Рындак В.Г. Непрерывное образование и развитие творческого потенциала учителя (теория взаимодействия) / В.Г. Рындак. – М.: Пед. вестник, 1997. – 244 с.
Ситникова М.И. Культура самореализации преподавателя вуза в педагогической деятельности: монография / М.И.Ситникова. – М., Белгород: Изд-во БелГУ, 2007. – 280 с.