ЦЕННОСТНО-ЦЕЛЕВЫЕ ОРИЕНТИРЫ ПОДГОТОВКИ ПЕДАГОГА К РАЗВИТИЮ ЭСТЕТИЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА МЛАДШЕГО ШКОЛЬНИКА: КУЛЬТУРОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД

  • И.П. Ильинская

Анотація

Іллінська І.П. Ціннісно-цільові орієнтири підготовки педагога до розвитку естетичного потенціалу молодшого школяра: культурологічний підхід. У статті описуються ціннісно-цільові орієнтири підготовки сучасного педагога до культуротворчої діяльності з формування естетичної культури молодшого школяра. Естетична культура молодшого школяра розглядається в тісному взаємозв’язку з розвитком естетичного потенціалу та естетичної самореалізації особистості.

Ключові слова. Естетична культура особистості, естетичний потенціал особистості, естетична самореалізація молодшого школяра, культуротворчість.

 

 

Литература

 

Борев Ю.Б. Эстетика: в 2 т./ Ю.Б.Борев. – Смоленск: Русич, 1997. – Т. 1. – 576 с.

Исаев И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя: учеб. пособие для студ. вузов / И.Ф.Исаев. – М.: «Академия», 2002. – 208 с.

Крылова Н.Б. Культурология образования / Н.Б.Крылова // Новые ценности образования. – 2000.

Пономарев Я.А. Исследование творческого потенциала человека / Я.А. Пономарев // Психологический журнал. – 1991. – №1. – С. 3 – 12.

Рындак В.Г. Непрерывное образование и развитие творческого потенциала учителя (теория взаимодействия) / В.Г. Рындак. – М.: Пед. вестник, 1997. – 244 с.

Ситникова М.И. Культура самореализации преподавателя вуза в педагогической деятельности: монография / М.И.Ситникова. – М., Белгород: Изд-во БелГУ, 2007. – 280 с.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

И.П. Ильинская
кандидат педагогических наук, доцент кафедры педагогики и методики начального обучения Белгородского государственного университета
Номер
Розділ
Статьи