МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  • В.А. Ляпунова

Анотація

Ляпунова В.А. Моніторинг якості освітнього середовища вищого навчального закладу. У статті розглядаються проблеми моніторингу якості вищої освіти. Аналізуються особливості формування освітнього середовища та її структурних одиниць. Особливу увагу приділено діагностиці управлінської системи вищих навчальних закладів.

Ключові слова. Моніторинг, якість освіти, освітнє середовище, освітні послуги, діагностика управлінської системи.

 

 

Литература

 

Момот А.И. Менеджмент качества и элементы системы качества: учебник / А.И.Момот. – Донецк: Норд-Пресс, 2005. – 320 с.

Пузанков Д.В. Совершенствование деятельности образовательных учреждений с позиций менеджмента качества / Д.В.Пузанков, С.М.Степанов // Вопросы образования. – 2004. – № 4. – С. 17-21.

Моніторінг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / За заг. ред. О.І.Локшиної. – К.: К.І.С., 2004. – 128 с.

Курмхи М.В. Экспертные оценки в образовании: учеб. пособие для студ. ф-тов дошк. образования высш. пед. учеб. завед. / М.В.Курмхи, И.В.Тельнюк. – М.: Изд. центр «Академия», 2002. – 112 с.


Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

В.А. Ляпунова
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та дошкільної освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи