ОСВІТНІ ПОТРЕБИ СУЧАСНОГО СТУДЕНТСТВА З ПОЗИЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ

  • Д.В. Александров
  • А.М. Солоненко

Анотація

Александров Д.В., Солоненко А.М. Освітні потреби студентства з позиції соціальної антропології. В статті освітні потреби розглядаються як інструмент соціокультурного конструювання реальності, чинник антропогенезу. Показано, що в умовах сучасного культурного плюралізму, молодь стає активним суб’єктом формування ціннісно-нормативних систем, соціокультурних моделей і стилів життя перехідного суспільства.

Ключові слова. Освіта, потреби, антропогенез, студентська молодь.

 

 

Литература

 

Кусжанова А.Ж. К теории образования: философские и социологические проблемы / А.Ж. Кусжанова. – Оренбург, 1993. – 140 с.

Електронний ресурс – www.voppsy.ru/dictionary.htm

Гелен А. О систематике антропологии / А.Гелен // Проблема человека в западной философии: переводы / сост. и послесл. П.С.Гуревича; общ. ред. Ю.Н.Попова. – М.: Прогресс, 1988. – С. 152-201.

Гегель Г.В.Ф. Философия права/ Г.В.Ф. Гегель // Сочинения. – М.; Л.: Соцэкгиз, 1935.

Гадамер Г.-Г. Истина и метод: Основы философской герменевтики / Г.-Г.Гадамер. – М.: Прогресс, 1988. – 704 с.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Д.В. Александров
кандидат соціологічних наук, викладач кафедри соціології Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
А.М. Солоненко
кандидат біологічних наук, доцент Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи