ОСВІТНІ ПОТРЕБИ СУЧАСНОГО СТУДЕНТСТВА З ПОЗИЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ
Анотація
Александров Д.В., Солоненко А.М. Освітні потреби студентства з позиції соціальної антропології. В статті освітні потреби розглядаються як інструмент соціокультурного конструювання реальності, чинник антропогенезу. Показано, що в умовах сучасного культурного плюралізму, молодь стає активним суб’єктом формування ціннісно-нормативних систем, соціокультурних моделей і стилів життя перехідного суспільства.
Ключові слова. Освіта, потреби, антропогенез, студентська молодь.
Литература
Кусжанова А.Ж. К теории образования: философские и социологические проблемы / А.Ж. Кусжанова. – Оренбург, 1993. – 140 с.
Електронний ресурс – www.voppsy.ru/dictionary.htm
Гелен А. О систематике антропологии / А.Гелен // Проблема человека в западной философии: переводы / сост. и послесл. П.С.Гуревича; общ. ред. Ю.Н.Попова. – М.: Прогресс, 1988. – С. 152-201.
Гегель Г.В.Ф. Философия права/ Г.В.Ф. Гегель // Сочинения. – М.; Л.: Соцэкгиз, 1935.
Гадамер Г.-Г. Истина и метод: Основы философской герменевтики / Г.-Г.Гадамер. – М.: Прогресс, 1988. – 704 с.