РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

  • Т.В. Коноваленко

Анотація

Коноваленко Т.В. Розвиток професійної творчості майбутніх учителів іноземної мови. Стаття присвячена проблемі розвитку професійної творчості майбутніх учителів іноземної мови. Автором пропонується розв’язання проблеми за допомогою використання спеціального тренінгу, створеного з метою розвитку педагогічного артистизму. Наводяться і пояснюються приклади структурних компонентів тренінгу.

Ключові слова. Професійна творчість вчителя іноземної мови, тренінг функцій педагогічного артистизму, тренінгові заняття, функції педагогічного артистизму, складові педагогічного артистизму.

 

 

Литература

 

Булатова О.С. Педагогический артистизм: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / О.С.Булатова. – М.: Академия, 2001. – 240 с.

Станиславский К.С. Работа актера над собой / К.С. Станиславский. – М.: Худ. лит., 1955. – Ч. 2.– 440 с.

Творческая индивидуальность педагога / под ред. В.И. Загвязинского. – Тюмень, 1991. – 128 с.

Яценко Т.С. Активная социально-психологическая подготовка учителя к общению с учащимися / Т.С.Яценко. – К.: Освіта, 1993. – 208 с.

Richards J.C. The Language Teaching Matrix/J.C.Richards. – New York, 1990. – 185 p.

Ward James. 10 Ways to Revive the Lesson/ James Ward // Іноземні мови. – 2002. – №2. – С. 38-39.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Т.В. Коноваленко
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри англійської філології Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи