ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Анотація
Федоров М.П., Федорова О.В. Оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми. У статті розглянуто проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах вищого навчального закладу. Проаналізовано результати експериментальної роботи та визначено педагогічні умови оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя у вищому закладі освіти щодо роботи з обдарованими дітьми.
Ключові слова. Загальнопедагогічна підготовка, обдаровані діти, педагогічні умови, творча особистість вчителя.
Литература
Андрущенко В.П. Освіта на рубежі століть: філософія, методологія, практика // Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз: монографія / В.П.Андрущенко, І.А.Зязюн, В.Г.Кремень та ін.; за ред. В.Г. Кременя. – К.: Наук. думка, 2003. – С. 142.
Кіктенко А.І. Педагогічні проблеми професійної підготовки вчителя в університеті // Наукові праці: збірник. – Миколаїв: Вид-во МР На УКМА, 2008. – С. 47.
Пуховська Л.П. Сучасні стратегії формування професіоналізму вчителів у різних освітніх системах: порівняльний аналіз // Педагогічні науки: зб.наук.праць. – Вип. 32;Ч. 1. – Херсон : Вид-во ХДПУ, 2008. – С. 252.
Сисоєва С. Педагогічні технології: визначення, структура, проблеми, впровадження / С.Сисоєва // Неперервна професійна освіта: наук.-метод. журнал. – 2006. – Вип. 4 (8). – С.77-78.